French Bulldog

Pa (1)

ceturtdiena, 2011. gada 14. jūlijs

...Par ko ir šis stāsts...

Šodien, pārnākot no darba, mani sagaidīja diezgan, nu, nepatīkams pārsteigums. Ejot prom uz darbu, nebiju aiztaisījusi durvis uz otru istabu, kurā žāvējās Buffa tik kārotās Ginta piparmētras.
Tālāk jau jūs paši ziniet. Atverot dzīvokļa durvis, mani sagaidīja visai interesants skats - Saplēstas kartona plēksnītes (tas no kastes vāka, kuru pavisam legāli Buffs drīkstēja dīrāt), kaudze viņa mantu un ...un... kaudze izpluinītu sažuvušo piparmētru. Pa vidu visam tam mans pārlaimīgais suns.
Piparmētru lapiņu upe plūda tieši no otras istabas. Ieskatījos tajā - kaut kas vēl nedaudz glābjams. Ņēmu groziņu rokās un kā sēņotājs sāku vākt visu glābjamo. Kāds nebija īpaši apmierināts. Hmmm, diez kurš.
"Mans...neaiztiec"

"Maaaaaans"

Kad viss glābjamais tika novākts, palika tas, kas tika izslaucīts no priekšnama un istabas "pārpalikumi" (sk. attēlos).
Nākamais uzdevums bija ātri visu nolikvidēt, lai nepamana Gints, jo viņš būs ļooooooti dusmīgs.
Nākamajā video vērojam, cik viegli man bija to visu savākt ...
Tā lūk... Ko lai vēl piebilst, ja ne ... Gints, piedod, jo zinu, ka agrāk vai vēlāk mani sautīgie meli, kurus izdomāju uz tavu jautājumu, kur piparmētras (saulīt, es parūpējos un savācu tās, jo bija jau izžuvušas) nāks gaismā, jo tu izlasīsi šo rakstu :D :D :D :D :D :D :D

2 komentāri:

Ieva B teica...

Saimniec! Kur tu esi redzējusi tēju paciņās vai beramo tādu kāda tā ir savākta, viss taču ir sīki un smalki apstrādāts, Buffs tikai palīdzēja to izdarīt, varbūt nejauši redzēja raidījumu par tējas vākšanu (nesen kaut kad pa TV bija) =D

Buffs teica...

A-hahahaha, kā mājās pārsmējāmies par šito komentāru... Jāiedod apbalvojums Buffam par smag darbu :D Za to man migrēna bija visam vakaram vācot piparmētru :D (alerģija).
Haha, mans puisis saka. Labi ka marihuāna nežāvējās, a to būtu lieli zaudējumi, hahahahahahaha