French Bulldog

Pa (1)

svētdiena, 2011. gada 1. maijs

Buffinatoru teorēma

Tātad. Kā jau soliju iepriekšējā rakstā, šoreiz izstāstīšu Buffinatora teorēmu. Tā nav īpaši grūta matemātiskā teorēma, ja ir pamata zināšanas matemātikā, algebrā un ģeometrijā :) Ne augstākā ne arī statistiskā matemātika nav jāpielieto.

Esmu pārliecināta, ka ne tikai mana māja un ģimene ir spilgts piemērs šai teorēmai, bet daudzi no Jums šo situāciju saskatīs savās mājās.

Tātad...

Buffam mēs esam abi - es un Gints - vienlīdz mīļi. Atšķirība tik tā, ka Gints (mūsu tētuks) ļauj aplaizīt VISU seju, bet nekad nelutina un neizlaiž suņku. Savukārt eeeess (mīļā labā mammīte) neļauju aplaizīt seju, bet gan mums savs sasveicināšanās veids - iekošana austiņā (manā), un es vēl esmu tā, kas līdz ārprātam lutina un izlaiž četrkājaino mīluli.

Tātad. Ne vienu vien reizi arī Jūsmājās bijis tā, ka kāds jautā "a kur suns palicis?". Tad nu lūk stāsts ir par šo.
Teorēmā ir 3 punkti:
A-Gints
B-Es
C-Buffs, jeb "pazudušais".

Tatad. Kādā laukumā ir šie divi punkti A un B. Jāmeklē C. (Palīdzēšu ar piemēriem)
Lūk tieši Buffinatora teorēma ļauj punktu C, jeb Buffu, kurš uz šo brīdi takā ir uz "kur ir?", atrast visātrāk un, galvenais, visprecīzāk. Lai to izdarītu, jānovelk iedomāta taisne no punkta A uz punktu B.

Un atbilde ir rokā. Taisnes pašā vidū arī atrodās mūsu punkts C!!
Paskaidrošu kāpēc.
Redziet, kad vienlīdz mīļi ir abi, tad acīs jāpatur ir abi. Varbūt viens no abiem izdomās iedot kadu našķīti, iziet laukā vai vienkārši samīļot. A pie kura būs ērtāk? No kura varēs kaut ko izprasīt? Ar kuru būs jautrāk paspēlēties.
Bet ir divas smagākas situācijas:
1) kad mēs katrs esam savā istabā, sēžot koridorā var kaut ko palaist garām, jo redzamība ne vienmēr ir ideāla. Mammīte kaut ko gatavo virtuvē, bet tētuks istabā ēd...Pie kura,,,pie kura,,,piekuuuurrrraaa?
2) Kad mēs abi esam salīduši cieši viens otram blakus. Pārsvarā tas notiek vakarā, skatoties filmu guļot gultā. Lūk tad ir bescelera cienīgs skats, kā Buffs iekaro šo viduspunktu lielas stīvēšanās un kunkstēšanas pavadībā.
Tā lūk. Nedomāju, ka esmu vienīgā, kam šī teorēma tiek pielietota, bet pirmā, kas to patentēs :D :D :D:D:D:D:D:D:D
Kārtējā uzvarētā cīņa par iestarpināšanos

Šķielacis :)

Nav komentāru: